דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


הדפסה על חולצות - המתנה המושלמת שלך 

מאת    [ 03/07/2012 ]

מילים במאמר: 422   [ נצפה 1883 פעמים ]

הדפסה על חולצות - המתנה המושלמת

בשנים האחרונות הצרכן הישראלי התאהב בשירות שכבש מזמן את העולם, הדפסה על חולצות ומתנות. למעשה בשירות זה כל אחד וכל אחת יכולים לעצב לחבר / לחברה, לאבא / אמא, או לכל אדם הקרוב לליבנו מתנה אישית, עם תמונה, הקדשה ומבחר עיצובים מרהיב.

עד לפניי מספר שנים השירות היה עדין בחיתוליו. בשביל לבצע הדפסה על חולצות היית הולך לחנות / דוכן המתמחה בכך. מספק את התמונה וההקדשה שהיית רוצה על החולצה והגרפיקאי היה מעצב לך את המתנה שרצית.

לפני מספר שנים הגיעו לשוק בארה"ב ובאירופה אתרים רבים אשר מאפשרים ללקוח לבצע את העיצוב בעצמו, דרך הבית, ולשלוח את העיצוב להדפסה על החולצות. אתרים אלו פעלו תוך אמונה כי הדפסה על חולצות נועדה לספק מתנה בעיצוב אישי, אז מה יותר אישי ממתנה אשר עיצבת בעצמך?

השירות תפס חזק בשוק העולמי, הצרכן התאהב באפשרות לתת מתנה לגמרי אישית, שהוא השקיע מחשבה וערך בצורה האהובה עליו בדיוק. בשנה האחרונה השירות הגיע לישראל.

מערכת עיצוב והדפסה על חולצות דרך הרשת הייתה קיימת בישראל בשנה האחרונה. המערכת אומנם לא סיפקה את שלל האפשרויות הקיימות במערכות המתקדמות מארה"ב ומאירופה, אך סיפקה אפשרות להעלאת תמונה מהמחשב, והוספת כיתוב במקום הרצוי.

בעקבות הצלחת המערכת אשר נבנתה בשפה קצת ישנה, החליטה חברת בניית אתרים ישראלית בשיתוף עם חברות להדפסה על חולצות ומתנות כי הגיע הזמן שגם בישראל תהיה מערכת הדפסה על חולצות איכותית בעלת שלל האפשרויות של המערכות הללו מחו"ל. כך נוצרה לה מערכת Tpic המערכת הראשונה בישראל לעיצוב והדפסה על חולצות ברמה בין לאומית.

המערכת מאפשרת ללקוח לשבת בבית, לבחור מוצר ודגם שברצונו להתחיל לערוך, ולבצע עריכה גרפית ברמה מאוד גבוה. אומנם המערכת אינה מגיע לרמה של תוכנות כגון פוטושופ, אך גם אינה מצריכה ידע בעיצוב גרפי, ומסוגלת להביא כל אחד ללא קשר לידע במחשבים, להדפסה על חולצות בעיצוב ממש עוצר נשימה.

המערכת כוללת בתוכה שלל אפשרויות מתקדמות כגון, שינוי צבעים של תמונות, שלל רקעים ואייקונים לבחירה, והוספת טקסט תוך כדי שינויי צבע ופונט. ובכך לדעת שבעת הדפסה על חולצות יצא ללקוח העיצוב היפה ביותר שרק יוכל לחלום עליו.

לאחר סיום העריכה דרך המערכת, העריכות נשלחות לחנות עם כל פרטי ההזמנה, והחנות מבצעת את ההזמנה ומדפיסה על חולצות. החולצות נשלחות חזרה ללקוח, והוא יעניק אותם לכל מי שליבו חפץ בכך.

מניסיון שלי, כשנותנים מתנה באמת אישי, ההרגשה של מקבל המתנה היא שונה בהחלט מההרגשה של קבלת דבר מה אשר נקנה בכסף, הריי כמו שאומרים, העיקר הכוונה, ומה יותר כוונה ממתנה אשר אתה עיצבת?

מקווה שעזרתי לכם לבחור את המתנה המושלמת,
ובמידה ולא אולי במאמר הבא.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב